Aktualności
Komunikat Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Kutnie
Mając na uwadze podjęte czynności związane ze zwalczaniem
- Oddział Bezpieczeństwa Higieny Żywności, Żywienia i PK - tel. 24 355 71 07; 24 355 71 11;
- Oddział Higieny Pracy - tel. 24 355 71 04; 24 355 71 10
- Oddział Higieny Komunalnej - tel. 24 355 71 05;
- Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Oświaty Zdrowotnej i Promocji Zdrowia -
- tel. 24 355 71 06;
- Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Zapobiegawczego Nadzoru Sanitarnego –
- tel. 24 355-71-05;
- Samodzielne Stanowisko ds. Higieny Dzieci i Młodzieży - tel. 24 355-71-13;
- Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Granicznego Punktu Kontroli Sanitarnej –
- tel. 24 355-71-07;
- Sekcja Administracyjno Gospodarcza i Kadry - tel. 24 355-71-08;
Data Opublikowania: 16/03/2020
Czytaj więcejKomunikat Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Kutnie
KOMUNIKAT
DYREKTORA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W KUTNIE
W związku z występującym zagrożeniem zarażenia koronawirusem SARS-CoV-2 w Polsce Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Kutnie prosi klientów Urzędu o ograniczenie do minimum spraw załatwianych osobiście w Urzędzie w okresie od 16 marca 2020 r. do 30 kwietnia 2020 r.
Uwaga!
Osoby chore wykazujące oznaki przeziębienia, grypy nie będą obsługiwane.
Każdą ewentualną wizytę w Urzędzie prosimy wcześniej potwierdzać kontaktem telefonicznym pod wskazanymi poniżej numerami telefonów:
24 355-70-50 |
sekretariat Urzędu |
24 355-70-78 |
informacja |
24 355-70-71 |
doradca klienta, realizacja ofert pracy |
24 355-70-72 |
|
24 355-70-75 |
|
24 355-70-53 |
|
24 355-70-73 |
szkolenia |
24 355-70-74 |
cudzoziemcy |
24 355-70-69 |
rejestracja bezrobotnych, poszukujących pracy |
24 355-70-70 |
|
24 355-70-58 |
dotacje na podjęcie działalności gospodarczej, refundacje kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy |
24 355-70-57 |
staże |
24 355-70-54 |
przyjmowanie ofert pracy |
24 355-70-61 |
prace interwencyjne, roboty publiczne, dodatki aktywizacyjne |
24 355-70-80 |
naliczanie i wypłata świadczeń |
24 355-70-81 |
|
24 355-70-77 |
zaświadczenia
Wnioski o wydanie zaświadczeń prosimy kierować pocztą tradycyjną lub elektroniczną; Ośrodki Pomocy Społecznej prosimy o wykorzystywanie systemu SEPI. |
24 355-70-82 |
odwołania |
24 351-20-65 24 351-20-64 |
Filia w Żychlinie |
Przy załatwianiu spraw zaleca się korzystanie z narzędzi informatycznych.
Większość wniosków i innych dokumentów można złożyć za pośrednictwem portalu praca.gov.pl lub poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP:
Portal: www.praca.gov.pl
Portal: epuap.gov.pl
adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej PUP Kutno: /pupkutno/Skrytka ESP
Uzupełnienia i inne mniej istotne sprawy nie wymagające podpisu można przesłać drogą mailową na adres:
e-mail: loku@praca.gov.pl
e-mail: lokuzy@praca.gov.pl (Filia w Żychlinie)
bądź za pomocą fax-u:
24 355-70-51
24 351-20-64 (Filia w Żychlinie)
Można również korzystać z poczty tradycyjnej:
Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie
ul. Wyszyńskiego 11
99-300 Kutno
Filia Powiatowego Urzędu Pracy w Żychlinie
ul. Barlickiego 15a
99-320 Żychlin
Pracownicy Urzędu również w kontaktach z Państwem będą wykorzystywali powyższe sposoby komunikacji.
Prosimy o:
· odbieranie rozmów telefonicznych, wiadomości sms ze wskazanych poniżej numerów telefonów:
24 355-70-53 |
24 355-70-54 |
24 355-70-55 |
24 355-70-56 |
24 355-70-57 |
24 355-70-58 |
24 355-70-59 |
24 355-70-61 |
24 355-70-64 |
24 355-70-69 |
24 355-70-70 |
24 355-70-71 |
24 355-70-72 |
24 355-70-73 |
24 355-70-74 |
24 355-70-75 |
24 355-70-77 |
24 355-70-78 |
24 355-70-79 |
24 355-70-80 |
24 355-70-81 |
24 355-70-82 |
24 355-70-89 |
669101334 |
669101365 |
669101371 |
669101384 |
669101427 |
669101451 |
669101485 |
669101512 |
669101548 |
731770680 |
665654488 |
669502267 (Filia w Żychlinie) |
669502134 (Filia w Żychlinie) |
· sprawdzanie poczty elektronicznej,
· śledzenie informacji zamieszczanych na stronie internetowej PUP Kutno: www.praca.gov.pl.
Informacja dla bezrobotnych
ZMIANA SPOSOBU POTWIERDZANIA GOTOWOŚCI DO PODJĘCIA PRACY
W okresie 16 marca 2020 r. do 30 kwietnia 2020 r. wprowadzamy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kutnie system telefonicznego potwierdzania gotowości do podjęcia pracy.
Osoby, które mają wyznaczone wizyty w Urzędzie, w celu potwierdzenia gotowości do podjęcia pracy, nie muszą stawiać się osobiście. W przeddzień lub w dniu ustalonego terminu obowiązkowej wizyty skontaktuje się z Państwem telefonicznie Doradca Klienta w celu wyznaczenia kolejnego terminu. W przypadku osób, z którymi nie będzie możliwości nawiązania kontaktu, termin kolejnej wizyty zostanie wysłany listem poleconym.
Informacja dla bezrobotnych
Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie informuje, że nałożony na bezrobotnego obowiązek zawiadomienia w ciągu 7 dni powiatowego urzędu pracy o podjęciu zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub o złożeniu wniosku o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej oraz o zaistnieniu innych okoliczności powodujących utratę statusu bezrobotnego albo utratę prawa do zasiłku jest możliwy do wypełnienia bez osobistego kontaktu z Urzędem, przy wykorzystaniu poczty tradycyjnej, poczty elektronicznej, za pomocą faksu.
Informacja dla pracodawców
NABORY WNIOSKÓW
Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie informuje, że w planowane w dniach od 23 do 27 marca 2020 r. nabory wniosków w ramach RPO WŁ:
· na refundację kosztów wyposażenia/doposażenia stanowiska pracy,
· na dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej,
· na staże
nie odbędą się.
Informacja dla podmiotów składających oświadczenia i wnioski na pracę sezonową dla cudzoziemców
ZATRUDNIANIE CUDZOZIEMCÓW
W związku z wzrastającym zagrożeniem koronawirusem informujemy, że oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcom oraz wnioski o wydanie zezwoleń na pracę sezonową w okresie od 16 marca 2020 r. do 30 kwietnia 2020 r. należy składać i odbierać raz w tygodniu, w każdy poniedziałek.
Prosimy o uiszczanie opłat za:
· oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi
· zezwolenia na pracę sezonową
za pośrednictwem podanego poniżej konta bankowego:
Bank Pekao SA
nr 87 1240 3190 1111 0010 7742 5730
Kasa Urzędu nie będzie przyjmowała powyższych wpłat.
Data Opublikowania: 16/03/2020
Czytaj więcejInformacja w sprawie odwołania remontu w SUW Pniewo
Uwaga! Gmina Bedlno informuje, że odwołany został remont w SUW Pniewo zaplanowany na dzień 17 marca 2020r. (wtorek).
Data Opublikowania: 16/03/2020
Czytaj więcejUwaga - Przerwa w dostawie wody z SUW Głuchów
Przerwa w dostawie wody z SUW Głuchów spowodowana jest awarią linii energetycznej Energa.
Data Opublikowania: 15/03/2020
Czytaj więcejINFORMACJA - Zmiana organizacji pracy
INFORMACJA
WÓJT GMINY BEDLNO INFORMUJE MIESZKAŃCÓW, ŻE OD 16 MARCA 2020 r.
DO 27 MARCA 2020 r. URZĄD GMINY BEDLNO, GMINY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BEDLNIE ORAZ CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH ,
BĘDĄ ZAMKNIĘTE DLA PETENTÓW.
W sytuacjach szczególnych, wymagających osobistego złożenia lub odbioru dokumentów udostępniony zostanie punkt Obsługi Interesantów – Kancelaria znajdująca się przy głównym wejściu do Urzędu Gminy w Bedlnie
Wszelkie sprawy nie wymagające Państwa obecności prosimy konsultować telefonicznie pod numerami telefonów:
24 282 14 20
24 282 17 71
24 282 17 64 ( GOPS)
bądź przesyłać za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej xrr5kv833j
lub drogą mailowa na adres ug@bedlno.pl
Pełen wykaz numerów telefonów poszczególnych stanowisk Urzędu Gminy w Bedlnie dostępny jest pod adresem:
W związku z zamknięciem kasy, wpłaty podatków i opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi należy wpłacać na konto Gminy Bedlno o numerze:
93 9021 0008 2004 0010 6454 0117
Natomiast pozostałe należności należy dokonać na rachunek bankowy:
24 9021 0008 0010 6454 2000 0003
WÓJT GMINY BEDLNO
/-/ Józef Ignaczewski
Data Opublikowania: 13/03/2020
Czytaj więcej